Du kan kontrollera statusen för din beställning genom att använda spårning med din e-postadress och ditt beställningsnummer.
Så fort din beställning skickats iväg får du en leveransbekräftelse med spårningsnummer till den e-postadress du angett i samband med beställningen. Ibland hamnar sådana meddelanden direkt i skräpposten eller i en separat mapp för reklam. Så det är en bra idé att först kontrollera din e-post. Om du inte hittar bekräftelsen i din e-post, kan du kontakta vår kundtjänst. Vi kan då kontrollera den e-postadress du angett vid beställningen, rätta eventuella stavfel och skicka bekräftelsen till dig igen.
Om GLS-spårningsinformationen visar att det finns något konstigt med leveransen av ditt paket, vänligen kontakta vår kundtjänst så undersöker vi saken.
När paketet har kommit till Sverige kan du få mer detaljerad information, som exempelvis hämtningsplatsen, genom att använda DB Schenkers spårningstjänst. DB Schenkers spårningsnummer kan du hitta i GLS-spårningen under avsnittet "Swedish shipment number".