Ibland kan det ske mänskliga misstag på vårt lager och fel produkt kan skickas till kunden. Vi beklagar detta!
Du har fått en annan produkt än den du beställde
Vänligen kontakta vår kundtjänst direkt så att vi kan korrigera situationen på bästa sätt. För att underlätta ärendets hantering, vänligen ange följande information i ditt meddelande till oss:
- Ditt namn
- Ordernummer
- Bild på den mottagna produkten. Speciellt produktens modellbeteckning(ar) och/eller streckkod på produktförpackningen är av intresse för oss.
Du har fått rätt produkt, men den passar inte din enhet
Kontakta vår kundtjänst så utreder vi situationen. Kontrollera även med hjälp av enhetens identifieringssida och orderbekräftelsen om modellen på din enhet verkligen är den för vilken du har beställt tillbehör (och om den matchar produktens modellbeteckningar). Vänligen ange följande information i ditt meddelande till oss:
- Ditt namn
- Ordernummer
- Bild på den mottagna produkten. Speciellt produktens modellbeteckning(ar) och/eller streckkod på produktförpackningen är av intresse för oss.
Du har av misstag beställt fel produkt
Ingen fara, vår kundtjänst kommer att lösa även denna situation! Kontakta vår kundtjänst och meddela följande information:
- Ditt namn
- Ordernummer
- Felaktigt beställd produkt
- Önskad ersättningsprodukt.
Tydlig information hjälper oss att lösa ditt ärende snabbt! Vår kundtjänst kommer också att ge instruktioner för eventuell returnering. Vänligen returnera inte felaktigt beställda produkter på egen hand innan du har fått svar från kundtjänsten.