Du kommer att få minst 2-3 e-postmeddelanden från oss relaterade till din beställning. En orderbekräftelse skickas omedelbart när din beställning har registrerats i vårt system, och en leveransbekräftelse skickas omedelbart när vår lagerpersonal har packat din beställning. I leveransbekräftelsen hittar du också spårningsnumret för ditt paket.
Om du inte har fått dessa meddelanden kan det vara möjligt att det fanns ett fel i den e-postadress du angav eller att bekräftelserna har hamnat i din skräppostmapp. Följ i så fall dessa instruktioner: Jag har inte fått någon orderbekräftelse eller leveransbekräftelse för min beställning.
Beroende på vilket betalningssätt du har valt kan du även få en separat bekräftelse från Klarna om att betalningen har lyckats.
Om du har valt avhämtning av paket kommer du även att få ett meddelande från Schenker när ditt paket kan hämtas. Dessa aviseringar kommer också som SMS.
Måste jag betala extra eller komplettera mina uppgifter?
Observera att du aldrig kommer att få ett meddelande från oss som begär betalning för att frigöra ditt paket eller begär att du ska uppdatera dina uppgifter för leveransändamål. Ta bort sådana meddelanden och öppna inte länkar i dem.